dinsdag 9 november 2010

Terug van weg geweest

Hoi iedereen

Het is een hele lange tijd geleden dat ik wat geplaatst heb op mijn blog.
Dit kom omdat het prive niet zo lekker is gegaan.
We hebben hier vervelend nieuws gehad , en hebben een tijdje nodig gehad
om dit te verwerken.
Maar ja dan gaan de handen toch weer kriebelen en dan zou je toch
aan de freubel moeten gaan en dat hebben we ook gedaan.

Zo ben ik naar een stempel marathon geweest
Dat was echt in 1 woord
GEWELDIG
Voor iedereen die wil weten hoe of wat kijk dan op deze link

Ik ga proberen vanaf vandaag vaker wat te posten.

Heel veel kijk plezier en freubel maar raak
doe ik nu ook weer.

-XXX-




3 opmerkingen:

  1. ok jessica ik ben benieuwd naar al je kaartjes die je gaat maken.
    en ik weet zeker dat je ze mooi gaat maken.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoie Jessica

    bedankt voor het volgen van ons blog en dat je meedoet aan de candy,,,supperrr leuk.
    Ook ben ik natuurlijk ook jou volger geworden,gezellig.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen

    BeantwoordenVerwijderen