donderdag 24 februari 2011

Leuke jongenskaart

Wie wil dat nou niet een kikker.
Nou ik als meisje echt niet geef hem maar een een jongen.
Dit kaartje heb ik gisteravond gemaakt.
Ik heb hem vrij simpel gehouden.


De stempel is van house mouse.
Het papier wat ik heb gebruikt is van SU en de action.
Ik heb de scallop met een pons gemaakt en het afdrukje met een ronde pons uit geponst.
De muis en de kikker heb ik met derwent ingekleurd. 



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden !

-xxx-



Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje, Jessica! Heel mooi ingekleurd ook. Leuk dat je meedoet bij Derwent.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik ben gelijk volger bij je geworden.
    Ik heb je overzicht van house mouse gezien, echt geweldig, vindt ze zo aandoenelijk.
    Ik laat het je weten welke.
    Prachtig je kaart en natuurlijk het plaatje om op te eten.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jessica, love your cards, they are awesome. Love your housemouse cards too. We miss you on the house mouse list and hope everything is going great for you. Sending you blessings,
    Hugs Cathy Kuntz
    http://mouseheaven.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen