dinsdag 12 januari 2010

By the lake

Hoi hoi

Hier is dan een kaartje van mij hij is dan wel van vorig jaar.
Maar dat mag de pret niet drukken.



De kaart is 12.5 x 12.5 cm, van licht blauw cardstock gemaakt.

De stempel is van firecrackerdeigns by pamela,
Op de licht blauwe kaart heb ik  groen cardstock stok gebruikt van
stampin up.
Ik heb alles bevestigt met zilveren splitpennen
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

-xxxx-


---------------------------------------------------------------------

Hello ladies


Here is a card from me he is from last year.
But that may not express the fun.
The card is 12.5 x 12.5 cm, made of light blue cardstock.
The stamp is firecrackerdesigns by pamela,
On the light blue card a green cardstock from
Stampin up.
I confirm everything with silver brads
I'm curious how you find him.

-xxxx-







1 opmerking:

  1. deze is inderdaad heel erg leuk jessica, en de cuttle bug is ook gaaf zeg maar ja ik heb het groene neefje van hem en zolang hij het doet hoef ik geen nieuwe!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen